Pagina's

21 dec 2011

Allemaal Fijne Kerstdagen
en een Gezond 2012.

1 opmerking:

  1. Hallo Miep,

    Wat leuk dat je bij me langs kwam, en een berichtje achter liet! Wat heerlijk dat jij ook zo van de kleine dingen in de natuur kunt genieten!

    Ik ga blog linken op mijn gewone tuinblog, Nummer 66. Want daar vind ik die van jou het beste bij passen.
    Ik hoop dat je dat goed vind.
    Je zult me dus wel vaker hier zien verschijnen!

    …....... /)
    ……... ( , )
    ….….|░░░|
    ……..|░░░|☆ merry _(♥)_
    …..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
    .¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
    …¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
    …¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
    *♥*.

    Fijne Kerstdagen,
    Merry Christmas,
    Glaedelig Jul,
    Merry Christmas,
    Joyeux Noel,
    God Jul,

    Liefs van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen