Pagina's

27 jan 2012

Vorst

Het gaat eindelijk winter worden.Maar of onze tuinen daar blij mee zijn??
En de vogels zitten er vast ook niet op te wachten om al die kou over zich heen te krijgen.
Zelf moet ik er eerlijk gezegd ook niet aan denken,maar zal toch even wat in de tuin gaan doen.Onze Camelia is al bijna 2 meter, en die ga ik `n dekje geven voor de strenge vorst die er aan staat te komen.Ik zou niet graag willen dat alles bevroor, zo net voor het voorjaar.Jullie toch ook niet? Dus kijk even in het rond of er wat afgedekt moet worden.

2 opmerkingen:

  1. Ja hoor, ook hier begint het weer! Ik vind het wel lekker een beetje vorst.
    De meeste planten kunnen er wel tegen.
    Ik heb eigenlijk geen planten in m'n tuin staan die afgedekt moeten worden.

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook meestal zonnig met vorst.Geen regen om door te moeten fietsen haha.
      Ik dek alleen deze struik af omdat er zeer strenge vorst voorspelt is.Verder begin ik er ook niet mee hoor.
      Bedankt voor je reaktie.Leuk om wat van je te horen.
      Fijne Zondag en groetjes

      Verwijderen