Pagina's

14 feb 2012

Vandaag `n natte dag.Maar in de tuin zag ik
allerlei bollen en knolletjes al ver uit de grond steken.
Wat heb ik al `n zin in `t voorjaar, om lekker in de tuin
te rommelen.
Heb natuurlijk allang de rode bessestruik gesnoeid.....maar
toen was het nog zo koud.....en pas januari.
Nu half Februari heb ik zin in het voorjaar.....jullie ook.
Begrijp me niet verkeerd want ik vind het echt sneu voor al die schaatsers.
Die hadden graag met de elfstedentocht mee gedaan......maar ik dus niet.

2 opmerkingen:

  1. Ook ik heb wel zin in een zonnetje en wat fleurigs!
    Maar ik ben bang dat het nog wel een maandje kan duren, eer we voorjaar krijgen!!

    Hier heeft bijna geen sneeuw gelegen, maar koud was het wel!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Thea,

      Leuk dat je weer langs kwam.Mijn zus woont ook in Limburg en had inderdaad veel minder sneeuw dan wij.
      Krijg jij ook al de kriebels om weer in de tuin aan de gang te gaan.Heerlijk he.Maar jij hebt net als ik veel meer hobby`s........dus vervelen is er niet bij.
      Groetjes

      Verwijderen